Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen € 19,95 voor Nederland en België. Voor het bezorgen van extra lange lentes is een extra toeslag van toepassing. Voor het leveren van deze plinten vragen we in totaal €45,95 Voor levering naar locaties op de Waddeneilanden maken wij een aanbod op maat. Bij een orderbedrag onder de €75 wordt er een toeslag berekend van €45.

Hoe wordt de bezorging geregeld?

Houtafwerking.nl werkt samen met een betrouwbare partner. Onze partner plant alle leveringen in. Je kunt bij het plaatsen van jouw bestelling een voorkeur aangeven, echter kan dit niet gegarandeerd worden. Mochten er situaties zijn waardoor de levering op het aangegeven moment niet door kan gaan wordt er een nieuwe afleverdatum afgesproken.

In welke kleur wordt er afgekit?

Zowel de boven- als onderkant van de plinten wordt altijd afgekit met een witte acrylaatkit.

Hoe kun je betalen bij houtafwerking.nl?

Bij de Houtafwerking.nl kun je kiezen voor betaling via iDeal of Creditcard. De eenvoudigste manier is om te betalen met iDeal bij het plaatsen van je bestelling. Als je ervoor kiest om je bestelling bij ons af te halen is het ook mogelijk om met pin te betalen.

Hoe weet ik welke plint het beste past in de ruimte?

De keuze is reuze en dat begrijpen wij maar al te goed. Je mag uiteraard zelf
de keuze maken maar we helpen je graag op weg. Via de button “alle producten” op de homepage zie je alle type plinten die wij leveren. Vervolgens kun je bij “stijl” kiezen voor de stijl je graag wilt creëren in je ruimte.

Kan ik mijn order annuleren?

Je kunt je order annuleren tot 24 uur na het plaatsen van je bestelling. Het annuleren kan door een mail te sturen naar info@houtafwerking.nl.

Is er een minimale orderwaarde?

Nee hoor! Wij helpen graag bij elk project, klein of groot. Bij kleinere bestellingen onder de €50,00 rekenen wij een toeslag van €19,95,

Kan ik de bestelling afhalen?

Ja, dat kan. Bij het plaatsen van je order kun je aangeven dat je de bestelling wilt komen afhalen. Het afhalen van een order kan van maandag t/m vrijdag tussen 08:00 en 16:00 uur. Stuur voor de zekerheid
altijd een mail naar info@houtafwerking.nl zodat je zeker weet dat je bestelling klaar staat.

Geven jullie levertijden aan?

Wij geven je een datum- en tijdvak aan. De tijdvakken zijn als volgt:

08:0 en 12:00 uur

10:0 en 14:00 uur

13:0 en 18:00 uur

Is het mogelijk om de bestelling te wijzigen?

Een bestelling met enkel voorraadproducten kunnen wij vaak voor je aanpassen. Een wijziging kun je doorgeven door een e-mail te sturen naar info@houtafwerking.nl met de wijziging. Wij zullen de nieuwe bestelling dan voor je klaarzetten in de webshop. Het te betalen of ontvangen bedrag wordt gecorrigeerd met de eerdere bestelling.

Hebben jullie een showroom?

Nee, wij hebben helaas geen showroom. We werken
uitsluitend via onze webshop.

Wanneer vind montage plaats?

Je mag bij de bestelling in het opmerkingenveld een eerste en tweede voorkeur voor een montagedatum doorgeven. Dit geeft geen garantie. Doorgaans komen wij de plinten op een dinsdsag monteren. Montage binnen 2 - 4 weken is alleen in overleg mogelijk. Buiten de 4 weken is montage op een dinsdag gegarandeerd.

Wanneer worden de plinten geleverd?

Kies je voor alleen het leveren van plinten dan ontvang je per e-mail bericht over de levering. Doorgaans leveren we de plinten binnen 7 tot 10 dagen. Je ontvangt dan een datum en tijdvak waarop we de plinten komen leveren. De chauffeur belt een half uur van te voren.